- Rozenstraat 3
- 3772JH Amersfoort
- +31 01234567
- Meer over deze bouwmarkt
Vandaag open van {0} tot {1}
Vandaag gesloten
Als je iets koopt bij GAMMA, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken binnen de verwachte levensduur van het product bij normaal gebruik. Is een product niet goed, dan doet GAMMA er alles aan om een oplossing te vinden.
Neem bij een online bestelling direct contact op met de klantenservice. Heb je het product in de bouwmarkt gekocht? Ga dan met de bon terug naar de bouwmarkt.
Is een product met garantie niet goed of stuk? Dan adviseren we je om naar een GAMMA bouwmarkt te gaan. Ook als je het product via de webshop hebt gekocht. Neem wel de factuur of kassabon mee, dit is je garantiebewijs. Gaat het om een product dat je al hebt verwerkt of dat je niet mee kunt nemen naar de bouwmarkt? Neem dan contact met op met onze klantenservice.
Wanneer de bouwmarktmedewerker jouw klacht terecht vindt, wordt het product omgeruild of gerepareerd. Dit hangt af van:
• Dan krijg je vaak direct een nieuw of vergelijkbaar product tot dezelfde aankoopwaarde.
• Is het product niet op voorraad is, dan kan het besteld worden.
• Is vervangen niet mogelijk, dan krijg je je geld terug. Er zijn een paar uitzonderingen. Onze bouwmarktmedewerkers kunnen je er meer over vertellen.
• Dan zorgt GAMMA ervoor dat het artikel snel en vakkundig wordt gerepareerd.
• Als een reparatie niet mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een andere oplossing.
GAMMA hanteert voor alle producten de garantietermijn van de fabrikant. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. In de verpakking van het artikel zit informatie, waar ook de fabrieksgarantie op staat.
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit ook een wettelijke garantie. Dit is geen standaard termijn, maar je mag ervan uit gaan dat het artikel goed blijft werken zoals te verwachtten is bij normaal gebruik. Daarom houden we altijd rekening met het soort artikel bij beoordeling van de garantie. Als de periode van de fabrieksgarantie is afgelopen, wil dat dus niet zeggen dat er helemaal geen garantie meer is.
Het garantiebewijs van je artikel is een kassabon of een factuur (bij een online bestelling).
Een kopie van de kassabon kan je (tot 2 jaar terug) opvragen bij de bouwmarkt waar je het artikel hebt aangeschaft of via onze klantenservice.
De factuur van je online bestelling is te vinden in de orderbevestigingsmail. Heb je deze niet meer? Geen probleem, bekijk je factuur in je GAMMA account of vraag je deze op via onze klantenservice.
Bij online bestellingen adviseren wij je direct het pakket bij ontvangst te controleren. Is het artikel beschadigd of defect geleverd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via onze klantenservice. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. We kunnen je vragen om foto’s dus gooi de verpakking niet weg.
Heb je de aankoop gedaan in één van onze bouwmarkten? Neem dan contact op met de bouwmarkt.
Heb je een klacht over een product, een bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten. We doen ons best om jouw klacht snel op te lossen. Neem voor het melden van je klacht contact op met onze klantenservice. Binnen 14 dagen hoor je hoe we jouw klacht gaan oplossen.
Niet tevreden over de afhandeling van je klacht?
Ben je niet tevreden over hoe GAMMA jouw klacht oplost? Thuiswinkel.org kan je helpen. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Het Europees ODR Platform helpt bij de oplossing van klachten over online dienstverlening.